distribuce přes sociální sítěVlastní skupiny zákazníků - to je něco ! Seo, sociální sítě, média a blogy pro firmy
Seo, sociální sítě a média pro firemní marketing
sociální sítě           
Úvod Druhy sítí Sítě a Seo Verze 1 Verze 2 Verze 3 Ceník Akční nabídky Kontakt

Vyberte si z více jak 250 druhů sociálních sítí a médií,
je to jenom na Vás !

Nabízíme:  3 základní verze neplacených sítí s firemními účty a možnost rozšíření o další placené kanály na zakázku


Hrubé rozdělení firem dle možné distribuce pro různé druhy a typy sociálních sítí pro Vaší představu 

Malá místní firma nebo řemeslo (zámečnictví, instalatérství, elektrikáři, autoservis, opravy domácích spotřebičů, atd.). Jaké druhy a typy sociálních sítí zvolit ? Postačuje Facebook, Twitter a Pinterest. Volitelně YouTube pro ukázkové video. Výchozí jazyk čeština. Dosah v dané lokalitě. Širší distribuce nemá smysl. Výjimku tvoří pohraničí a velká města s cizojazyčnou komunitou. Zde se přímo nabízí tvorba sítí v cizím jazyce (dle cílené skupiny). A to je velká výhoda, kterou si cílový zákazník rád zaplatí. Pohraniční firmy mohou zabrouzdat do Google+ komunit a oslovit potenciální zákazníky v sousední zemi – především Rakousko a Německo. Případně malá místní firma poskytjící služby i v cizím jazyce - je ideální pro cizojazyčnou verzi sociálních sítí - především Google plus a vybraných komunit.

Firma s celorepublikovou působností – ideální distribuce v sítích Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, LinkedIn, YouTube a doporučuji jeden z blogů – nejlépe Wordpress. Výchozí jazyk čeština. Možno vyzkoušet v rámci komunit a skupin na Google+ distribuci pro sousední země – u každé firmy je to jinak. To je nutno vyzkoušet. I zde platí výše uvedené pro místní firmu.

Virtuální firma (produkty a služby prodejné kdekoliv ve světě) a firma s evropskou a globální působností, firma chystající se na expanzi do světa – zde doporučuji všechny druhy a typy sociálních sítí a médií výše uvedené v plném rozsahu a s jazykovou mutací angličtina. Navíc je potřeba upozornit, že i přesto, že máte váš web v mnohojazyčné verzi, sociální sítě volíme vždy v jednom výchozím jazyce. Vícejazyčnost v sociálních sítích není primárně podporována. Neznamená to, že nemůžete příspěvky vkládat ve více jazycích, či reagovat na jiný jazyk v jiném jazyce. Ale z hlediska provázání sítí s Vaším webem je to pouze angličtina. Ono už samotné vkládání asynchronních iframe pro widgety je u každé sítě jiné pro každou jazykovou mutaci a je potřebná součinnost s Vaším IT programátorským týmem.


Které druhy a typy sociálních sítí, médií a blogů se používají nejvíce ? 

Z dnes známých asi 250 sociálních sítí a médií pracujeme hlavně s těmi, které podporují obchodní účty – tedy pro firmy. Zaměřujeme se hlavně na ty druhy a typy sítí, které poskytují toto zázemí pro firmy zdarma. Abychom mohli nabídnout co nejnižší finální cenu pro Vás. V rychlosti zmíním:

Sociální sítě:   Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn
Sociální média:   YouTube, Pinterest, Flickr, Slideshare, Stumble Upon, Delicious
Blogy:  Wordpress.com vč. CMS a RSS, Tumblr.com vč. CMS a RSS, Pressabout.com


YouTube wordpress twitter tumblr stumble upon slideshare RSS pinterest LinkedIn Google plusflickrfacebookdelicious

Další placené typy a druhy sociálních sítí jako Prezi, Instagram, Vimeo, Blog.com, About.com provádíme na vyžádání – jsou to placené kanály pro firemní účty.


Tipy pro Vaše webové stránky  - dle typologie firem

Firma typu B2C

- kde cílový zákazník je konečný spotřebitel. Svoje nákupy opakuje (vracející se zákazník). Firma je lokální a zaměřuje se na lokální zákazníky. Výchozím jazykem je čeština. V případě pohraniční firmy je možno doplnit i o další cicí jazyk.
Příkladovou firmou by mohl být prodej domácího zvířectva a mazlíčků, krmiv a doplňků. Můžete si na svoje stránky vložit spřízněnou obrazovou galerii papoušků, dravých ptáků, výstav psů - prostě cokoliv, co Vás napadne a vztahuje se k Vašemu oboru. Takovou službu podporují hlavně sociální média.
Každý, kdo navštíví Váš web si podvědomě spojí poutavost galerie a Vašeho produktu se svým domácím mazlíčkem a nakoupí. A takových příkladů by se našlo mnoho.

Pro ilustraci jsem připojil jednu takovou galerii. Může mít různou velikost, podobu a umístění na Vašem webu dle Vašeho přání. Může být Vaše, nebo společná s dalšími přispěvateli (fanoušky). V době sociálních sítí se obsahy nekradou, nekopírují, ale legálně sdílí. Tak se nechte inspirovat - sociální sítě a média jsou tu od toho !


galerie Pinterest



Firma typu B2B

- kde cílový zákazník je převážně podnikatelský subjekt, obchodní firma nebo instituce. Svoje nákupy opakuje (vracející se zákazník). Firma je s lokálním nebo celorepublikovým zaměřením. Výchozím jazykem je čeština. V případě pohraniční firmy je možno doplnit i o další cicí jazyk.
Příkladovou firmou by mohl být prodej a servis malých pivovarů a doplňkových zařízení. Můžete si vytvořit svoji obrazovou galerii (případně několik) zabývajících se konrétním typem, variantami, možnostmi, novými technologiemi, testy, soutěžemi s výsledky, ochutnávkami, výslednými produkty, produktovými řadami, referenčními fotografiemi instalací, spokojenými zákazníky, atd.  

Pro ilustraci jsem připojil jednu takovou galerii. Ukazuje na úspěchy ve výrobě piva malých pivovarů a jejich produktu. Z galerie je patrné, že marketingu malých firem nestojí nic v cestě a nápaditosti se meze nekladou. Galerie může být Vaše, nebo společná s dalšími přispěvateli (fanoušky). Vybrány byly ty kurioznější fotografie - protože emoce prodávají. A nejlépe je pochlubit se úspěchy svých zákazníků. Tak se nechte inspirovat - sociální sítě a média jsou tu od toho !


galerie Pinterest



Firma typu B2B a B2C (kombinace)

- kde cílový zákazník je konečný zákazník i podnikatelský subjekt, obchodní firma nebo instituce. Svoje nákupy konečný spotřebitel neopakuje (anebo vyjímečně) a podnikatelský subjekt opakuje (vrací se). Firma je s lokálním nebo celorepublikovým zaměřením. Výchozím jazykem je čeština. V případě pohraniční firmy je možno doplnit i o další cicí jazyk.
Příkladovou firmou by mohl být prodej a půjčovna svatebních šatů, obkleků a bot a svatebních doplňků. Můžete si vytvořit svoji obrazovou galerii (případně několik) zabývajících se konrétní službou, variantami, možnostmi, novinkami, dámskými šaty, pánskými obleky, dorty, kyticemi, dekoracemi atd.  

Pro ilustraci jedna taková galerii. Nezapomíná na děti a mládež, svatební kytice, dorty a dekorace svatebních hostin. Nechte se inspirovat - sociální sítě a média Vám mohou pomoci !


galerie Pinterest

Nehledejte jehlu v kupce sena. Nové zákazníky Vám přivedou cílené typy a druhy sociálních sítí a médií.

#druhy #socialnichsiti 

Víte, že ...



-
jsou některé druhy a typy sociálních sítí zdarma a některé placené ?

Sociální sítě zdarma



-
různé typy a druhy sociálních sítí a médií nakonec vyhrávají boj o zákazníka ?

Boj o zákazníka



-
některé druhy a typy sítí a médií lze propojit navzájem ?

propojení sociálních sítí

 

 
  Provozuje:  Ing. Martin Švorc,  jako OSVČ nezapsaná do Obchodního rejstříku  na doméně:  www.nifos.cz  - Nezávislý InFOrmační Servis v CZ
  telefon: 420-235361140  |  email: info * nifos.cz  |  adresa: Libocká 651/51,  Praha 6, 162 00,  Česká Republika
  IČO: 10444718 | DIČ: CZ6411192007  
  Na webu jsou použity některé prvky z grafikcých kolekcí :  |    |  www.sixrevision.com    (c) Ing. Martin Švorc  2013-2014